Algemene vragen

Hoe moet ik mijn pols opmeten?

Je leest alles over het correct opmeten van je polsomtrek op de pagina.Maattabel

Waarom duurt de levertijd wat langer?

Doordat alles met de hand gemaakt word hebben wij geen voorraad. Hierdoor is het mogelijk dat het soms wat langer duur. Wij streven ernaar om het binnen 3 werkdagen te versturen. Mocht dit door omstandigheden niet lukken dan nemen wij contact met je op.

Product & Garantie

Onderhoudtips

Je leest alles over onderhoudstips op de pagina... Onderhoudtips

Kan het product afwijken van de product foto

Ja dit kan, elke armband is met de hand gemaakt.

De edelsteenkraal is een natuurproduct en daardoor uniek!

Er kunnen kleurverschillen of patroonverschillen zijn.

Echter zal dit verschil nihil zijn.

Uiteraard zullen wij onze uiterste best zo dicht mogelijk de getoonde productfoto te komen

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons.

Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.

Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

De kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Wat is DQ goud of DQ zilver

De term DQ staat voor Designer Quality en is een soort Europees keurmerk voor kwalitatief zeer goed materiaal. DQ is nikkelvrij en de plating is van écht goud of zilver. Hierdoor blijven de sieraden lang mooi en geven niet af aan de huid.

Levering & Retouren

Hoe kun je retourneren?

1. Stuur een e-mail naar info@beaditude.nl
2. Vermeld je naam en ordernummer
3. Geef aan welk artikel(en) je wilt retourneren
4. Vermeld de reden van retourneren, zo kunnen wij onze kwaliteit hoog houden. (niet verplicht)

Naar aanleiding van je e-mail krijg je van ons een reactie en nemen we je retour in behandeling. Het is van belang dat de retour is aangemeld en de naam en het ordernummer zijn toegevoegd aan de retourzending, zodat wij de retour bij binnenkomst kunnen verwerken.

Retouren kunnen verzonden worden naar:

Beaditude
Marie van regteren altenastraat 5
3207 KB Spijkenisse

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot terugbetaling. De terugbetaling vindt plaats binnen 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen. Het is niet mogelijk om je retour zendingen naar een afhaalpunt te versturen. Het pakket dient direct bij ons bezorgd te worden. Beaditude is niet verantwoordelijk voor retourzendingen die tijdens het verzendproces zijn kwijtgeraakt.

Hoeveel verzendkosten worden berekend?

Momenteel worden bestellingen per brievenbuspakket verzonden voor € 3,95 of € 6,95 voor een pakket. Boven de €50 berekenen we geen verzendkosten

Hoe lang is de levertijd?

Wij streven ernaar om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.  Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. houd er ook rekening mee dat de pakketdienst ook nog wel eens vertraging heeft waar wij helaas geen invloed op hebben.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Jazeker, je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven!

Afhalen bestelling

Het is mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Echter zijn wij geen winkel en dus is een afspraak maken noodzakelijk. Wij zullen dan na je bestelling contact opnemen om een datum en tijd af te spreken.

Bestellen & Betalen

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, kan ik dit nog wijzigen?

Geef dit zo spoedig mogelijk, mocht de bestelling nog niet verstuurd zijn kunnen wij het adres nog wijzigen. is het niet meer gelukt om dit optijd te wijzigen kunnen wij hier geen garantie op geven.

 

Wil je een adreswijziging doorgeven? Doe dit dan zo spoedig mogelijk via onze Contactpagina.

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

U kunt bij ons betalen met de onderstaande betaalmethodes,

  • Creditcard
  • IDEAL
  • Klarna: Betaal later
  • Klarna: Pay now

Waar kan ik mijn ordernummer terugvinden?

Je ordernummer kan je terugvinden in de Factuur.